Рoзділи сайта
Школа майбутнього першокласника
Вчителі які набирають перші класи у 2018 - 2019 навчальному році
 
 
Вчитель
початкових класів
Мельник Інна Іванівна
Вчитель вищої категорії
Вчитель-методист
 
 
 
 
 Вчитель
початкових класів
Рокоман Ольга Миколаївна
Вчитель першої категорії
 

 
Вчитель
початкових класів
Штодіна Діана Олегівна 

 
 
 ЗАПОВІДІ БАТЬКАМ
Від п'ятирічної дитини до мене
тільки крок, від народженого до
п'ятирічного - страшна  відстань.
Л. М. Толстой

  • Любіть дитину. Не забувайте про тілесний контакт із нею. Знаходьте радість у спілкуванні з дітьми. Дайте дитині місце в сім'ї.
  • Хай не буде жодного дня без прочитаної книжки!
  • Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтеся справами і проблемами дитини.
  • Дозволяйте дитині малювати, розфарбовувати, вирізати, наклеювати, ліпити.
  • Відвідуйте театри, організовуйте сімейні екскурсії містом.
  • Надайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не розкішному одягу.
  • Обмежте перегляд телепередач, ігри на комп'ютері до 30 хвилин.
  • Привчайте дітей до самообслуговування і формуйте трудові навички, любов до праці.
  • Не робіть, із дитини лише споживача,нехай вона буде рівноправним членом сім'ї зі своїми правилами і обов'язками.
  • Пам'ятайте, що діти - це не лите продовжувачі наших особистих умінь і здібностей. Кожна дитина має право на власний вияв своїх потенційних можливостей і на свою долю.
 
 
БАТЬКІВСЬКИЙ ТРЕНІНГ
Психологи зробили висновок, що є слова і вирази, що начебто й необразливі, однак, якщо часто повторювати їх, здатні дратувати не менше, ніж очевидний чи брутальний «рик», навіть, якщо сказані вони спокійним тоном. Є інші слова, які люди, зазвичай, соромляться говорити, хоча ті здатні нейтралізувати образи й промахи, поліпшувати настрій.
Десять «заборонених» звертань до дитини
1.    Скільки разів тобі повторювати?
2.    Я сказала - зроби...
3.    Ти що, не розумієш?..
4.    У всіх діти, як діти, а ти...
5.    За що мені таке покарання?..
6.    Не лізь, якщо не можеш зробити...
7.    І в кого ти тільки такий вдався?..
8.    Невже тобі важко запам'ятати?
9.    Я безліч разів говорила, що...
10.    У моєї подруги дитина - просто ангел, а в мене...
Десять «потрібних» звертань до дитини
1.    З'ясуймо разом...
2.    Як ти вважаєш?..
3.    Мій любий...
4.    Це ти добре придумав...
5.    Таке тільки ти міг придумати...
6.    Я не сумнівалася, що ти в мене найрозумніший...
7.    Я так вдячна долі, що ти в мене є...
8.    Упевнена, що ти зможеш...
9.    Я завжди знала, що моя дитина найкраща...
10.    У мене дитина - просто ангел, а ось у моєї подруги...
Якщо дитина живе поміж критики, то вона вчиться постійно порівнювати інших, а якщо відчуває заохочення - пізнає свою значущість.
Якщо дитина живе поміж ворожнечі - вона вчиться воювати, а якщо живе в довірі та приязні - пізнає любов.
Лише спільними зусиллями сім'ї та школи можна досягти успіху, адже це немов два коліщатка в складному механізмі «сім'я - школа», що крутитимуться в одному напрямку.
 
 
 
 
ПРАВИЛА ДЛЯ БАТЬКІВ
  • Не навчайте дітей так, як навчали вас. Вони народилися в інший час.
  • Жваво цікавтеся життям дитини, її радощами та засмученнями, за потреби сприяйте, радійте, співчувайте.
  • Спілкуйтеся із дитиною, як із дорослим, який чекає від вас взаємної довіри, поваги, розуміння.
  • Дайте їй відчути, як її люблять, як чекають від неї успіхів.
  • Смійтеся разом із нею, веселіться, грайтеся!
  • Жваво цікавтеся дитячими захопленнями, беріть участь у них.
  • Перепрошуйте перед дитиною, якщо з якоїсь причини припустилися стосовно неї безтактності.
  • Заохочуйте у своїй дитині бажання ставити запитання, сперечатися, висловлювати власну думку, стверджувати свою позицію.
  • Учіть дітей шанобливо висловлювати і доводити свою думку, сперечатися без істерики, образи.
  • Заохочуйте пошукову, дослідницьку діяльність, учіть дитину самостійно думати, міркувати.
  • Допомагайте дитині перевершити саму себе, не бійтеся ставити перед нею щоразу складніші завдання.
  • Стежте за чистотою власного мовлення, не забруднюйте її жаргонізмами, суржиком.
 
 
 
Ваша дитина погано вчиться?
 
Що робити?
  • Зверніть увагу на те, що дитині вдається краще.
  • Приділіть дитині більше часу.
  • Знайдіть свій щоденник та перегляньте його.
  • Поговоріть із дитиною, налаштуйте на те, що потрібно тільки більше докладати зусиль.
  • Уранці, відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіху.

Що не робити?
  • Не дорікайте успіхами інших дітей.
  • Не насміхайтесь над невдачами дитини.
  • Не потрібна надмірна жалість до дитини.
  • Не читайте нотацій. Дитина і так це розуміє.

 

 

 

 

Ваша дитина говорить неправду?
Що робити?
  • Навчіть дитину, коли вона припуститься помилки, виправляти її.
  • Покажіть на своєму прикладі,що правда завжди краще.
  • Дайте можливість дитині вчитися на власних помилках.
  • Коли ви бажаєте щось з'ясувати, перевірити, зробіть так, щоб малюк цього не знав.
  • Покажіть дитині, що ви її любите не за досягнення, а за те, що вона є.
Що не робити?
  • Не влаштовуйте випробування її чесності.
  • Не захищайте дитину від наслідків її помилок.
  • Не залякуйте дитину

 

 

 
 
Ваша дитина неслухняна?
Що робити?
  • Дайте дитині можливість здобувати власний досвід.
  • Будьте уважними до інтересу малюка.
  • Головне не скільки, а як саме ви проводите спільний час.
  • Якщо прохання дитини нікому не шкодить, поступіться.
  • Пам'ятайте, що ваш малюк - ваше відображення. Ви не дотримуєтеся своїх обіцянок - він не дотримується своїх.
Що не робити?
  • Не вимагайте пояснень від дитини.
  • Не опікайте занадто.
  • Не сваріться несправедливо.

 

 

Ваша дитина повільно прокидається вранці?
Що робити?

  • Увімкніть спокійну музику або мультфільм.
  • Приготуйте речі (портфель, одяг) із вечора.
  • Приготуйте щось смачне на сніданок.
  • Уточніть час укладання спати. Привчіть дитину виконувати зарядку.
Що не робити?
  • Не кричіть.
  • Не запевняйте: «Швидше! Ми запізнюємося!».
  • Не дорікайте.
  • Не лякайте тим, що в школі сваритиме вчитель.
  • Не допускайте перед сном збудження дитини.

 

 

Ваша дитина упирається?
Що робити?

  • Умійте відмовити так, щоб дитина не покладалася на відміну рішення.
  • Умійте відокремити все погане від гарного, що є в дитині.
  • Погляньте на світ очима дитини.
  • Щоб дитина щось виконувала із задоволенням, їй повинно бути цікаво.
  • Покажіть дитині, що ви засмучені.
Що не робити?
  • Не починайте сперечатися. Ви самі перетворюєтесь на дитину.
  • Не робіть із дитини піддослідного кролика.
  • Не уникайте дрібниць: саме вони радують та засмучують.
  • Не примушуйте силою.
  • Не бійтеся делікатно нагадати, адже дитина могла просто забути.

 

 

Ваша дитина вередує?
Що робити?

  • Перемкніть увагу дитини на інший об'єкт.
  • Поступіть в чомусь малому, зберігаючи головне.
  • Разом знайдіть рішення, прийнятне для всіх.
  • Поясніть, що своєю поведінкою вона завдає проблеми для когось іншого.
Що не робити?
  • Не потрібно сперечатися.
  • Не бійтеся бути твердими.
  • Не застосовуйте силу.
  • Не засмучуйтеся! Дитина лише випробовує вас.
  • Не бійтеся твердо відмовити. Дитина добре знає, що необов'язково їй дадуть все, що вона вимагає.

 

 

 

Питання для обговорення

(відгуки надсилати за адресою: 1klasBatki2012@gmail.com)



1. Умови навчання моєї дитини у 1 класі:

  • влаштовують повністю ______________;
  • влаштовують частково ______________;
  • не влаштовують ____________________.
2. Забезпечення першокласників підручниками:
  • забезпечені повністю ______________;
  • забезпечені частково ______________;
  • не забезпечені ____________________.
3. Якість підручників для першого класу:
  • задовольняє повністю ______________;
  • задовольняє частково_______________ ;
  • не задовольняє ____________________.
4. Організація харчування першокласників:
  • задовольняє повністю ______________;
  • задовольняє частково_______________ ;
  • не задовольняє ____________________.
5. Необхідність функціонування групи продовженого дня учнів перших класів:
  • функціонування групи продовженого дня необхідне _____________;
  • функціонування групи продовженого дня необхідне частково____________ ;
  • немає потреби організовувати групу продовженого дня для учнів 1 класів ___________;
  • інше ___________.
6. Якою має бути група продовженого дня  для учнів 1 класу?
  • для кожного класу окремо («клас-група») _____________;
  • одна - на паралель перших класів ___________________ ;
  • різновікова група продовженого дня (для учнів 1 - 4 класів) _;
  • інше ___________.
7. Що, на Ваш погляд, впливає на здоров'я дитини в цей період навчання?
8. Організація уроків фізичної культури в 1 класі:
  • задовольняє повністю ______________;
  • задовольняє частково_______________ ;
  • не задовольняє ____________________;
  • інше _____________________________.
9. Безпека перебування Вашої дитини в школі:
  • задовольняє повністю ______________;
  • задовольняє частково_______________ ;
  • не задовольняє ____________________;
  • інше ______________________________.
10. Організація навчання учнів іноземної мови з 1 класу:
  • задовольняє повністю ______________;
  • задовольняє частково_______________ ;
  • не задовольняє ____________________;
  • інше _____________________________.
11. Оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів має бути:
  • словесним (без балів)_________________;
  • у балах _____________________________;
  • інше________________________________
12. Якою Ви бачите співпрацю педагогічного та батьківського колективів?
13. Яких результатів Ви чекаєте від навчання дитини в початковій школі?
14. Як, на Вашу думку, можна поліпшити організацію навчально-виховного процесу в перших класах.

 

 


 


 


 


 

 





Мировое оружие, а так же Оружие мира от сайта world-weapons.ru